Kalamity - Povodně

Pokud vás postihly povodně, zde pro vás máme návod, jak postupovat při uplatnění pojištění proti povodním.

kalamity

Informace pro klienty po oznámení škody:

  • do 3 dnů Vás bude telefonicky kontaktovat likvidátor, který se s vámi dohodne na termínu návštěvy a dalších krocích
  • v případě, že budete v mezičase potřebovat další informace, získáte je na telefonní lince 841 114 114

 

Co si připravit k návštěvě pracovníka České pojišťovny:

  • platnou pojistnou smlouvu, pokud máte možnost ji předložit
  • seznam poškozených a zničených věcí
  • pořizovací doklady k poškozeným nebo zničeným věcem
  • relevantní účty jako jsou záruční listy, certifikáty, posudky atd. (jestliže je máte k dispozici)
  • v případě poškození stavby její stavební plány
  • fotodokumentaci poškozených nebo zničených věcí, pokud jste si ji pořídili