Celkové hodnocení spokojenosti

4,3
1049x
109x
15x
12x
16x

Vybraná slovní hodnocení
Zobrazujeme pouze některá z došlých hodnocení. Výběr je náhodný, nezveřejňujeme jen příspěvky, které obsahují osobní údaje nebo vulgarismy

Filtrování
2.10.2019
Odpovědnost
Spokojenost po Všech směrech.
25.9.2019
Odpovědnost
Ochota a kladné vyřízení
24.9.2019
Odpovědnost
Nedostatečné párování informací od pojištěného a od poškozeného k jedné škodní události.
24.9.2019
Odpovědnost
Spokojenost s kladným vyřízením
20.9.2019
Odpovědnost
Ačkoliv ve finále nic nemusím platit, poučil jsem se, že nemá smysl řešit něco dopředu bez právníka. Kolegové na IL byli super
20.9.2019
Odpovědnost
Jakýkoliv problém jsem vyřešil rychle a hlavně online
19.9.2019
Odpovědnost
Všeobecně jsem s ČP spokojen, ale často se setkávám s problémem kdy na infolince jsou poměrně nekompetentí lidé, kteří si buď nevědí rady nebo podávají špatné informace.
13.9.2019
Odpovědnost
celková spokojenost s jednáním všech pracovníků jak při uzavírání pojistky, tak při následném řešení škodní události
12.9.2019
Odpovědnost
Rychlé a jasně a příjemné.
11.9.2019
Odpovědnost
Důvod je ten, že škodní událost řeší poškozený a vy. Já jsem pak jen informován.