Klientská zóna

Už opravdu není nutné kvůli informacím o pojistných smlouvách pokaždé chodit nebo volat do pojišťovny. Když si založíte Klientskou zónu, můžete mít aktuální přehled o svých smlouvách 24 hodin denně, kdy se vám to hodí a odkudkoliv.

Hlavní výhody

  • Přístup zdarma 24 hodin denně 7 dní v týdnu z počítače nebo chytrého telefonu
  • Jednoduchá aktualizace vašich osobních a kontaktních údajů
  • Online sjednávání schůzek na pobočce
  • Přehled o platnosti smluv, výši pojistného a frekvenci placení
  • Snadné a rychlé oznámení škody a přehled o stavu jejího řešení
  • Čtení dopisů od pojišťovny elektronicky přehledně z jednoho místa
  • Online úhrada pojistného platební kartou nebo přes bankovnictví vybraných bank
  • Náhled na vybrané dokumenty ke smlouvě
 
 

Jak se přihlásit

Upozornění: Přístup do Klientské zóny si mohou zřídit klienti, kteří mají smlouvu sjednanou na rodné číslo. Klientská zóna není dostupná pro firemní klienty.

Plnohodnotný přístup

Pokud chcete plně využívat všechny funkce Klientské zóny:

Aktivujete si Klientskou zónu online:

  • Přejděte na stránku Klientské zóny
  • Zvolte "Nemám ještě své přihlašovací údaje"
  • Přihlaste se pomocí rodného čísla a čísla mobilního telefonu, který v ČP máte vedený. Na toto číslo obdržíte ověřovací SMS s autorizačním kódem.

Upozornění: Pokud je zadané číslo mobilního telefonu uvedeno v ČP u více klientů např. manžel/ka, rodiče, děti apod., je třeba využít jiný způsob žádosti o plnohodnotný přístup.

  • Zvolte "Aktivace online"
  • Pokračujte dle pokynů na obrazovce

Požádejte o Aktivační list s přihlašovacími údaji:

  • Přímo po jednorázovém přihlášení z Klientské zóny.
  • Na jakékoliv pobočce České pojišťovny.
  • Na Lince ČP 241 114 114.
  • Zvolte si způsob doručení Aktivačního listu
    • Vyzvednutí na vybraných pobočkách
    • Poštou na vaši adresu do týdne od podání žádosti
  • Aktivujte si svou Klientskou zónu
    • Zadejte přihlašovací jméno a heslo pro první přihlášení
    • Následně obdržíte ověřovací SMS s aktivačním kódem
    • Pokračujte dle pokynů na obrazovce

Jednorázový přístup

Okamžitý přístup s omezením funkčností Klientské zóny:

  • Přejděte na stránku Klientské zóny
  • Zvolte „Nemám ještě své přihlašovací údaje" a přihlaste se:
    • pomocí rodného čísla a čísla mobilního telefonu, na které bude doručen aktivační kód
    • pomocí čísla některé z vašich aktivních pojistných smluv a data narození.

Autorizace pak proběhne pomocí kontrolních otázek souvisejících s pojistnou smlouvou.

Upozornění: V případě zřízení plnohodnotného přístupu již není možné jednorázové přihlášení.

App Store - Klikněte pro stažení

Android - Klikněte pro stažení

Varianty Klientské zóny

FUNKČNOSTI PLNOHODNOTNÝ přístup JEDNORÁZOVÝ (částečný) přístup
Aktualizace kontaktního telefonu a e-mailu ano ano
Přehled smluv ano ano
Informace o platnosti smlouvy ano ano
Online platba pojistného ano ano
Kontakt na správce smlouvy ano ano
Online oznámení škody a informace o stavu řešení ano ano
Online sjednání schůzky na vybraných pobočkách ano ano
Online sjednání pojištění ano ano
Vybrané změny na smlouvě ano ano
Informace o výši pojistného, frekvenci a stavu placení ano  
Změna adresy ano  
Změna příjmení ano  
Schránka pro elektronickou korespondenci z ČP ano  
Náhled na vybrané dokumenty ke smlouvě ano  
Klientský klub ČP ano  

FAQs

Na co se nás nejčastěji ptáte?

  • Máte problém s Klientskou zónou?

    Právě pro tyto případy jsme pro vás připravili kontaktní formulář, jehož prostřednictvím můžete položit jakýkoli dotaz týkající se on-line služby Klientská zóna. Na vaše dotazy zpravidla odpovídáme do dvou pracovních dní.

Kam pokračovat

Přihlásit do klientské zóny