Zpět na všechny benefity

Detail benefitu

Bronzová úroveň klubu

Výhody bronzové úrovně Klientského klubu mohou využívat všichni klienti České pojišťovny, kteří mají alespoň jednu pojistnou smlouvu na jedno z následujících dlouhodobých pojištění:

  • pojištění životních či úrazových rizik
  • pojištění motorového vozidla
  • pojištění majetku

Klientská linka 24/7

24 hodin denně 7 dní v týdnu je vám k dispozici Klientská linka 241 114 114. V tabulce níže najdete přehled poskytovaných služeb.

  PO - PÁ
7 - 19 hodin
SO – NE
7 - 19 hodin
PO - NE
19 - 7 hodin
Obecné informace
(kontakty, provozní doba apod.)
ano ano ano
Nahlášení pojistné události na vozidle a majetku ano ano ano
Dotazy na pojistné události na vozidle a majetku ano ano ano
Informace o pojistných smlouvách a platby pojištění vozidla a majetku ano ano ano
Potvrzení přijetí elektronické platby za cestovní pojištění ano ano ano
Sjednání úrazového pojištění, pojištění majetku a vozidla ano ano  
Zpětné zavolání na základě vašeho požadavku prostřednictvím webových stránek ano    
Sjednání životního pojištění ano    
Nahlášení pojistné události týkající se životního nebo úrazového pojištění ano    
Dotazy na pojistné události týkající se životního nebo úrazového pojištění ano    
Informace o smlouvách životního nebo úrazového pojištění ano    
Platba pojistného kartou ano    

Rozsáhlá pobočková síť

Vyberte si z řady poboček tu, která je vám nejblíž. Naši obchodní poradci vám tu poskytnou veškeré potřebné informace a podklady týkající se pojištění, investic, penzijního spoření a hypoték. Seznam poboček a poskytovaných služeb najdete na internetových stránkách https://www.ceskapojistovna.cz/pobocky-a-poradci.

Klientská zóna online s Magazínem Plus

Aktivujte si online účet a mějte kdykoli přehled o svých smlouvách z pohodlí domova. Navíc získáte online Magazín Plus s řadou tipů a užitečných informací. Jednoduchý návod na aktivaci účtu najdete na https://www.ceskapojistovna.cz/klientska-zona.

Stříbrná úroveň klubu

Výhody Stříbrné úrovně automaticky zahrnují výhody úrovně bronzové.

Výhody stříbrné úrovně Klientského klubu mohou využívat všichni klienti České pojišťovny, kteří mají alespoň dvě pojistné smlouvy na dvě různá dlouhodobá pojištění v následující kombinaci:

  • pojištění životních či úrazových rizik

    +

    pojištění motorového vozidla,
  • pojištění životních či úrazových rizik

    +

    pojištění majetku,
  • pojištění majetku

    a

    pojištění motorového vozidla.

Připravujeme nové benefity

V současné době připravujeme nové benefity.

Zlatá úroveň klubu

Výhody Zlaté úrovně automaticky zahrnují výhody úrovně stříbrné.

Výhody zlaté úrovně Klientského klubu mohou využívat všichni klienti České pojišťovny, kteří mají alespoň tři pojistné smlouvy na tři různá dlouhodobá pojištění v následující kombinaci:

  • pojištění životních či úrazových rizik
  • pojištění motorového vozidla
  • pojištění majetku

Concierge služba MŮJ ASISTENT od České pojišťovny

Pokud jste členem zlatého nebo platinového Klientského klubu a dali jste nám souhlas s poskytnutím osobních údajů třetím stranám, využijte exkluzivní službu Můj asistent. Věnujte se tomu, co vám dělá radost a zařizování nechte na nás! Službu pro nás zajišťuje asistenční centrála Europ Assistance.

Postup pro objednání služeb a kontaktování asistenční centrály

  • Chcete-li využít službu Můj asistent, zavolejte na linku asistenční centrály: (+420) 221 586 688. Linka je vám k dispozici 24 hodin denně 7 dní v týdnu.
  • Při objednávání konkrétní služby je pak vždy potřeba uvést jméno, příjmení a telefonní kontakt.

Rozsah a podmínky poskytování jednotlivých služeb

Kulturní informace

Bavte se. My pro vás zajistíme:

  • informace o kulturních a sportovních akcích,
  • kontakty na kulturní, zábavní a sportovní střediska a informace o jejich programu.

Rezervační služby

Užívejte si cestování. Vyřídíme vám rezervace po celém světě:

  • Najdeme pro vás vhodné letecké, vlakové, autobusové nebo jiné spojení v požadované destinaci a zajistíme rezervaci. Tato služba se týká pouze pravidelných dopravních spojů.
  • Zjistíme pro vás kontakty na půjčovny aut nebo přepravní služby. A vyřídíme půjčení auta nebo jiné dopravní služby.
  • Zajistíme vám kontakty na restaurace a kavárny v požadované destinace a vyřídíme rezervaci stolu.
  • Najdeme pro vás kontakty na hotely nebo apartmány a vyřídíme za vás rezervaci ubytování.
  • Zjistíme informace o kulturních a sportovních akcích a rezervujeme pro vás vstupenky.
  • Zajistíme pro vás kontakty a rezervace služeb tlumočníka, překladatele, průvodce a dalších služeb.

Doručovací služby

Chcete někoho blízkého potěšit květinami nebo dárkem? Zařídíme pro vás doručení:

  • Květiny
    Doručíme květiny na adresu v České republice a v hlavních evropských metropolích.
  • Dárky
    Nakoupíme a doručíme dárky na adresu v České republice a v hlavních evropských metropolích. Upozorňujeme, že doručování podléhá celním a dalším právním předpisům.
  • Kurýrní služby
    Doručíme vstupenky, lístky a dalších doklady, které jsme pro vás zajistili.

Business services

V klidu se soustřeďte na práci. My pro vás zajistíme:

  • rezervaci prostor pro obchodní jednání,
  • služby osobního asistenta (příjem vašich hovorů a předání vzkazů po dobu max. 24 hod),
  • osobní tlumočení během jednání,
  • catering,
  • kancelářské zařízení potřebné pro jednání,
  • služby osobního průvodce.

Event management

Užívejte si zábavu a organizaci akcí nechte na nás. Připravíme pro vás:

  • kulturní a společenské akce a oslavy,
  • firemní akce, narozeninové oslavy,
  • vánoční večírek,
  • teambuildingové aktivity,
  • golfový turnaj nebo rodinný den.

Využijte osobního setkání s event manažerem, který vám připraví nabídku podle vašich představ včetně doprovodných služeb jako je občerstvení, obsluha, produkce (asistence během akce), fotografování, natáčení apod.

Zdravotní asistence – Lékař na telefonu

V případě, že máte zdravotní obtíže, zařídíme vám lékařské konzultace:

  • konzultaci zdravotního stavu, příznaků onemocnění a možných příčin;
  • vysvětlení pojmů z lékařských zpráv včetně latinských, vysvětlení diagnózy, možných souvislostí a následného léčení;
  • vysvětlení laboratorních výsledků, informace o základních laboratorních vyšetřeních a jejich účelu;
  • vysvětlení lékařských postupů léčby daného onemocnění a informace o časové náročnosti léčby;
  • vysvětlení pojmů z oblasti prenatální problematiky, informace, na co má těhotná žena nárok v rámci prenatálních prohlídek, jaká vyšetření se provádějí a proč;
  • informace o nejbližším vhodném lékaři, lékárně nebo pohotovosti.

Tato služba nenahrazuje lékařskou péči. V případě přímého ohrožení zdraví nebo života kontaktujte nejprve záchrannou službu např. na lince 155 nebo 112.

Další ujednání

Asistenční centrála je v roli zprostředkovatele. Smluvní závazek tedy vzniká mezi vámi a konečným dodavatelem služeb. Jemu také hradíte cenu služby ve výši a se splatností, kterou konečný dodavatel služeb stanovil.

Informace o poskytovatelích služeb vyhledáváme z veřejných informačních zdrojů.

Úhradu služby provádíme z vaší karty prostřednictvím svého platebního terminálu pouze na základě vašeho souhlasu s částkou a provedením platby.

Pokud je třeba při rezervaci složit zálohu, hradíme ji na základě vašeho souhlasu z vaší karty.

Upozorňujeme, že neneseme odpovědnost za možné zrušení rezervace, spoje nebo služeb ze strany poskytovatele. Ani za to, pokud se výsledná kvalita služeb nesetká s vaším očekáváním.

Garance vyřízení pojistné události do 5 dní u vozidel a majetku

Pokud jste členem zlatého nebo platinového Klientského klubu, vyřídíme pojistnou událost na vašem vozidle nebo majetku do 5 dní. A pokud termín nedodržíme, zaplatíme vám jako náhradu 3 000 Kč.

Tato garance se vztahuje na pojistné události na vozidlech či majetku zlatých či platinových klientů a na pojistné události z odpovědnostních pojištění, u nichž byl zlatý či platinový klient v roli poškozeného, které vznikly po 1. 7. 2016.

Dokumenty potřebné pro ukončení šetření škodní události

Doklady v tomto případě podejte elektronickou formou, tedy e-mailem nebo prostřednictvím formuláře na internetových stránkách, mobilní aplikace, Klientské zóny nebo datové schránky. To je podmínkou, abychom mohli dodržet termín 5 pracovních dní od dodání všech podkladů. Upozorňujeme, že k vyřízení pojistné události jsou často potřeba také dokumenty, které dokládá například policie, znalecký posudek apod. Informaci o doručení posledního potřebného dokumentu vám na požádání sdělí likvidátor pojistné události.

Oznámení o výsledku šetření škodní události

O vyřízení pojistné události vás informuje příslušný likvidátor telefonem, e-mailem nebo prostřednictvím SMS. A tímto okamžikem je pojistná událost považována za vyřízenou. Pokud je váš telefon nedostupný nebo ho nezvedáte, považuje se za okamžik vyřízení první pokus o vaše kontaktování. Vyhrazujeme si právo změnit formu, jakou vás o vyřízení pojistné události budeme informovat.

Okamžik vyřízení pojistné události tedy není totožný s okamžikem výplaty pojistného plnění. Peníze na svém účtu očekávejte nejdříve za 3 pracovní dny od okamžiku oznámení nároku na výplatu pojistného.

Nárok na finanční kompenzaci

Náhradu 3 000 Kč vám zaplatíme, pokud:

  • jste členem zlatého nebo platinového Klientského klubu,
  • jste pojistníkem smlouvy pojištění majetku nebo havarijního pojištění. Nebo jste poškozeným a příjemcem pojistného plnění v případě události, která je kryta pojištěním odpovědnosti (včetně tzv. povinného ručení),
  • škodní událost jsme uzavřeli s výplatou pojistného plnění,
  • všechny podklady jste podali elektronickou formou,
  • nevyřídili jsme pojistnou událost do 5 pracovních dní od dodání všech podkladů a tedy jsme vás do 5 dní neinformovali o výsledku šetření.

Finanční náhradu vám pošleme bankovním převodem na váš účet.

Překážky bránící vzniku nároku na finanční kompenzaci

Nárok na finanční náhradu nemáte, pokud:

  • jste nahlásili pojistnou událost v době hromadného výskytu škod, jako je například živelná událost nebo kalamita. O této skutečnosti vás informujeme prostřednictvím webových stránek,
  • nárok na odškodné se týká pojištění asistenčních služeb nebo jde o náklady na zapůjčení náhradního vozidla sjednaného v rámci pojištění motorových vozidel nebo jde o pravidelnou výplatu pojistného v případě škody na zdraví,
  • jste podklady nepodali elektronickou formou.

Platinová úroveň klubu

Výhody Platinové úrovně automaticky zahrnuje výhody všech úrovní.

Výhody platinové úrovně Klientského klubu mohou využívat všichni klienti České pojišťovny, kteří mají alespoň tři pojistné smlouvy na tři různá dlouhodobá pojištění v následující kombinaci:

  • pojištění životních či úrazových rizik
  • pojištění motorového vozidla
  • pojištění majetku

Odměna za 3 roky bez pojistné události

Platinoví klienti s tříletým bezeškodním průběhem získají praktický dárek, který každý rok obměňujeme.

Nárok na odměnu za 3 roky bez pojistné události

Nárok na odměnu mají platinoví klienti, kteří v posledních 3 letech neměli pojistnou událost na žádné ze svých pojistných smluv. Nutnou podmínkou pro zařazení platinového klienta do vyhodnocování nároku je, že klient byl poslední 3 roky klientem Provozovatele, tj. za poslední 3 roky neuplynul ani jeden den, kdy by klient neměl alespoň jednu platnou pojistnou smlouvu (dále „platinoví klienti s potencionálním nárokem“).

Rozhodné datum, ke kterému bude nárok na odměnu vyhodnocován, je vždy 30. 9. daného roku. K tomuto datu budou vybrány všechny pojistné smlouvy platinových klientů s potencionálním nárokem, které byly v posledních 3 letech alespoň jeden den v platnosti (bez ohledu na to, zda platnost smlouvy stále trvá či nikoliv). U těchto pojistných smluv bude vyhodnoceno, zda na nich vznikla v posledních 3 letech pojistná událost.

V potaz se berou všechny uzavřené pojistné události, tj. pojistné události, u nichž došlo k vyplacení pojistného plnění či stanovení výše pojistného plnění.

Nutnou podmínkou pro nárok na odměnu pro platinové klienty je, že na žádné ze smluv, které byly u klienta brány v potaz, nebyla za poslední tři roky žádná uzavřená pojistná událost.

Informování o nároku na odměnu za 3 roky bez pojistné události

Každý platinový klient, který splňuje podmínky pro nárok na výběr odměny, bude v průběhu října až listopadu daného roku o tomto faktu informován prostřednictvím e-mailu, SMS nebo dopisu. Obsahem sdělení bude i návod, jak postupovat pro výběr odměny.

Klienti, kteří podmínky pro nárok na výběr odměny nesplňují, o tomto faktu informováni nebudou.