Centrum škod a pojistných událostí

Zpět na výběr pojištění

Obecné dotazy

  • 1.

    Jaký je stav pojistné události a kdy bude škoda uzavřena?

    O jejím stavu se nejsnáze informujete v Náhledu na škodní událost.

  • 2.

    Jaké dokumenty je potřeba ještě doložit k vyřízení pojistné události?

    Seznam vyžádaných dokumentů zjistíte v Náhledu na škodní událost.

  • 3.

    Jak mám přiložit dokumenty?

    Dokumenty je možné přiložit prostřednictvím aplikace Náhled na škodní událost. Pokud ještě neproběhla prohlídka mobilním technikem, můžete je předložit při prohlídce. Mobilní technik dokumenty nafotí a přiloží ke škodní události za vás. Další možností je doručení dokumentů na pobočku české pojišťovny.

  • 4.

    Kde zjistím kontakt na likvidátora?

    Kontakt na vašeho likvidátora nejsnáze zjistíte v Náhledu na škodní událost.

  • 5.

    Přišel mi dopis s žádostí na doložení dokumentů, které jsem již doložil, co mám dělat?

    Dopis byl pravděpodobně odeslán v době, kdy dokumenty ještě nebyly evidovány v našem systému, ale byly již na cestě k nám. Není potřeba se tedy znepokojovat a ani telefonicky reagovat. Postačí, když zanecháte likvidátorovi vzkaz v Náhledu na škodní událost.

  • 6.

    Co je záznam o dopravní nehodě a jak jej mám vyplnit?

    Přečtěte si o záznamu o dopravní nehodě na stránce Jak správně vyplnit formulář o nehodě.

  • 7.

    Poškozený i pojištěný nahlásili škodní událost. Co se bude dít dále?

    Po telefonickém nebo on-line oznámení škody vás bude kontaktovat likvidátor zpravidla do dvou pracovních dnů. Telefonický kontakt na vašeho likvidátora můžete zjistit v Náhledu na škodní událost. Dohodněte si s likvidátorem způsob řešení pojistné události a doložte potřebné dokumenty. Jejich seznam zjistíte také z Náhledu na škodní událost. Pokud registrujete škodu přímo s likvidátorem, vše potřebné vám sdělí již při registraci.

  • 8.

    Jak je to s náhradními vozidly?

    Veškeré informace najdete v sekci Náhradní vozidlo.

  • 9.

    Jak si objednat prohlídku mobilního technika?

    V případě, že požadujete provedení prohlídky u vás doma, v práci apod., zanechte likvidátorovi vzkaz v Náhledu na škodní událost. Pokud se bude vaše vozidlo opravovat ve smluvní opravně České pojišťovny, informujte tuto opravnu o čísle pojistné události a ta provede prohlídku poškozeného vozidla.

  • 10.

    Jaký mám na smlouvě limit / Jaká je spoluúčast?

    Informace k vaší pojistné smlouvě vám rádi poskytneme na telefonním čísle 241 114 114 — Dotazy k pojistným smlouvám.

  • 11.

    Nahlásil již pojištěný?

    Informaci, zda již pojištěný nahlásil pojistnou událost, získáte na telefonním čísle 241 114 114 — Dotazy k pojistným událostem.

  • 12.

    Jaký je postup v případě totální škody?

    Likvidátor stanoví obvyklou cenu vozidla ke dni pojistné událostí a od té odečte hodnotu zbytků vozidla. V případě škody z havarijního pojištění navíc odečte sjednanou spoluúčast. Jsme schopni vám zprostředkovat prodej vašeho poškozeného vozidla prostřednictvím aukce. Hodnotu zbytků zjišťujeme v této aukci a odpovídá reálné nabídce, za kterou je ochoten konkrétní zájemce poškozené vozidlo od vás koupit.