Proč být klientem České pojišťovny?

Spolehlivě rychlá pomoc

95 % majetkových škod vyřídíme do 5 dnů od dodání podkladů.

Spolehlivě nejdostupnější

Máme nejširší síť poboček a obchodních míst. 24 hodin 7 dní v týdnu jsme vám k dispozici na infolince 241 114 114 a své smlouvy můžete kdykoliv spravovat v naší online Klientské zóně.

Dokonalý přehled o řešení škody

Stav řešení své škody můžete kdykoliv zjistit na webu, ve své online klientské zóně či u osobního likvidátora, který s vámi řeší vaši pojistnou událost od začátku do konce.

Důvěřuje nám téměř 3 miliony klientů

Dlouhodobě nám důvěřuje nemálo klientů, ať už je to díky dobré dostupnosti, spolehlivě rychlému vyřizování pojistných událostí nebo výhodám členství v klientském klubu.

Věrným klientům nabízíme výhody klientského klubu

Bonusové pojištění pro případ některých onemocnění a rizik, přednostní dovolání na infolinku či odměna v hodnotě 1 500 Kč pro nejvěrnější klienty, kteří neměli 3 roky pojistnou událost. Tím výhody pro členy našeho Klientského klubu jen začínají. Více informací.

   

Zvládneme i velké kalamity

Máme nejširší síť vlastních mobilních techniků, takže pokud je u vaší škody nutná prohlídka na místě, nebudete dlouho čekat. Navíc i velké živelné události dokážeme zvládnout rychleji než menší pojišťovny.

 

Chcete se stát naším klientem nebo máte jiný dotaz?

Nechte nám na sebe kontakt a my se vám ozveme a poradíme.