Klienti zkrachovalé cestovní kanceláře Prácheň dostanou zpět peníze od České pojišťovny

Praha (16. května 2008) - Česká pojišťovna je připravena odškodnit klienty CK Prácheň z Písku, která jí oznámila úpadek. Návrat turistů ze zahraničních destinací není nutné zajišťovat, neboť podle informací CK Prácheň nejsou v zahraničí žádní klienti. Peníze za zájezdy, které u ní lidé zakoupili, ale už na ně neodjeli, dostanou zpět právě od České pojišťovny.

Jak mají v tomto případě postupovat? Je třeba vyplnit formulář, který se jmenuje "Oznámení o PU" a který klienti najdou na webu www.ceskapojistovna.cz v rubrice CESTOVÁNÍ A ÚPADEK. K němu pak přiloží doklad o zaplacení a cestovní smlouvu a odešlou na adresu asistenční služby Euroalarm, Křižíkova 36, Praha 8. Formulář o pojistné události lze také získat na kterékoliv pobočce České pojišťovny.

Během následujících šesti měsíců bude požadavky klientů na vrácení peněz asistenční služba evidovat a poté je předá České pojišťovně, která klienty odškodní.

V loňském roce Česká pojišťovna zajišťovala po krachu CK I am travelling návrat do vlasti několika set turistů a začátkem letošního roku pak od ČP dostali zpět peníze všichni, kteří už do zahraničí s touto cestovní kanceláří vycestovat nestačili.


Zpět na tiskové zprávy