Česká pojišťovna bude i letos hlavním partnerem hokejové extraligy, zná ji více než 90 procent domácích klientů

Praha (8. září 2008) - Česká pojišťovna bude i v nadcházející hokejové sezóně hlavním partnerem extraligy ledního hokeje, jejíž první kolo začíná už zítra. Její logo, které najdete jak na hokejových dresech, tak na stadionech, je podle letošního výzkumu mezinárodní společnosti Millward Brown, zabývající se marketingovými průzkumy značek, nejznámější značkou mezi pojišťovnami.

Českou pojišťovnu zná 92 procent klientů všech pojišťoven a podle této studie je ČP vnímána jako pojišťovna, která udává nové trendy. Takto ji charakterizují nejen její klienti, ale i klienti konkurenčních pojišťoven. S hokejem má Česká pojišťovna společnou i další vlastnost - rychlost. Podle stejného výzkumu, kterého se zúčastnilo 1070 respondentů, ji totiž rovněž charakterizuje image tradiční stabilní pojišťovny a rychlá likvidace.

Současně také zůstává Česká pojišťovna titulárním partnerem nadstavbové části extraligy Play Off, je oficiálním partnerem Českého svazu ledního hokeje, české hokejové reprezentace a hlavním partnerem domácí části turnaje Euro Hockey Tour - ČP Cup.

Hokejisté však bývají viděni ve společnosti České pojišťovny i mimo ledovou plochu. Společně s dětmi a policisty například už několik let podporují bezpečnost provozu kolem škol v rámci dopravně preventivního projektu ČP a PČR Jezdíme s úsměvem.


Zpět na tiskové zprávy