Klientské centrum České pojišťovny zaznamenalo včera rekord

Praha (21. února 2006) - Do Klientského centra České pojišťovny telefonovalo včera 17 697 klientů, což je od začátku jeho fungování v březnu roku 2003 výrazně rekordní počet. Obvykle totiž operátoři vyřídí kolem 10 tisíc telefonátů, v pondělí po víkendu to bývá zhruba o pětinu více.

Za nejvyšším počtem telefonátů klientů České pojišťovny stojí zejména víkendové kalamity, které způsobily živly. Mezi 1650 pojistnými událostmi, které se staly jen během pátku až neděle, mají největší podíl na škodách na majetku opět sníh a námraza. Postupně jak sníh odtává, zjišťují lidé, jaký rozsah škod vlastně na jejich nemovitostech napáchal. Kromě tíhy a sesuvu sněhu či námrazy byly hlášeny první škody ze záplav a povodní a také desítky požárů. Nejvíce zasaženými regiony jsou severní a jižní Morava a některé lokality jižních Čech.

Česká pojišťovna je největší domácí pojišťovací ústav s tržním podílem 37 procent. Má základní kapitál 3 miliardy korun a spravuje přes 13 milionů pojistných smluv. Jediným akcionářem České pojišťovny je společnost PPF Group N. V.


Zpět na tiskové zprávy