Česká pojišťovna má nejlepší finanční reklamu roku 2005

Praha (7. března 2006) - Nejlepší finanční reklamou za rok 2005 se podle hlasování odborné poroty stal TV spot České pojišťovny, nazvaný "Kdyby něco, jsem v pojišťovně".

Do čtvrtého ročníku ankety finančního serveru Měšec.cz nasadila ČP svoji reklamu, která u veřejnosti bodovala už v roce 2004. Velký ohlas vyvolala zejména její silvestrovská verze, ve které autoři využili stejnou scénu, stejnou situaci a stejné dialogy, jenom krok a projev pana ředitele byly poněkud vláčnější. Odborníci poukazují na to, že spot přesně vystihuje myšlenku a přitom nepostrádá českou duši. Slogan "kdyby něco, jsem v pojišťovně", doprovázený patřičným gestem, také postupem doby v české populaci zdomácněl.

"Jsem rád, že se nám dostalo takového ocenění od odborníků, kteří mají velký přehled o tom, s čím oslovují jednotlivé firmy své klienty," řekl ředitel marketingu ČP Miroslav Řezník, podle kterého se rovněž potvrdila správná volba tvůrčího týmu. Spot vytvořila společnost Mather Communications v režii populárního Milana Šteindlera. Čtenáři této reklamě přisoudili druhé místo, úspěch se svým TV spotem zaznamenala také čtvrtým místem eBanka ze skupiny České pojišťovny.

Česká pojišťovna je největší domácí pojišťovací ústav s tržním podílem 36 procent. Má základní kapitál 3 miliardy korun a spravuje přes 13 milionů pojistných smluv. Jediným akcionářem České pojišťovny je společnost PPF Group N. V.


Zpět na tiskové zprávy