Nejoblíbenějším finančním produktem roku 2006 se stal DYNAMIK

(Praha, 5. května 2006) - Vítězství v hlasování veřejnosti v rámci soutěže Zlatá koruna 2006 získal v letošním roce produkt Životní pojištění DYNAMIK, který na český pojistný trh uvedla Česká pojišťovna právě před třemi lety. DYNAMIK nyní zabezpečuje již více než 760 tisíc Čechů, což jej staví do pozice jednoznačně nejrozšířenějšího kapitálového životního pojištění v České republice.

"DYNAMIK je vysoce flexibilní produkt kapitálového životního pojištění, který umožňuje nastavit parametry přesně podle přání a aktuálních potřeb klienta. Právě proto si získal takovou oblibu veřejnosti," uvedl náměstek pro životní pojištění Tomáš Machanec. "V poslední době si stále více lidí uvědomuje nutnost kvalitního zajištění sebe i své rodiny, díky čemuž volí vyšší pojistné na pokrytí rizik. Oproti roku 2003, kdy bylo průměrné roční pojistné 6700 Kč, dnes dosahuje téměř 8000 korun, což je velmi pozitivní trend," dodal.

S DYNAMIKem začala nová éra moderních produktů životního pojištění v České &. DYNAMIK je daňově uznatelný produkt a umožňuje kromě pojištění mnoha rizik také mimořádné vklady i výběry. Je vhodný pro každého, kdo se chce kvalitně pojistit a současně s tím také výhodně šetřit. V momentě, kdy se peněz nedostává, může klient dokonce využít platební prázdniny, aniž by přestal být pojištěn.

Česká pojišťovna je největší domácí pojišťovací ústav s tržním podílem 36 procent. Má základní kapitál téměř 3 miliardy korun a spravuje přes 13 milionů pojistných smluv. Česká pojišťovna patří do mezinárodní finanční skupiny PPF, která úspěšně spravuje aktiva v hodnotě přibližně 250 mld. Kč. Jediným akcionářem ČP je společnost PPF Group N. V.


Zpět na tiskové zprávy