Povinné ručení České pojišťovny s živým internetovým průvodcem

(Praha 31. května 2006) - Česká pojišťovna nabízí od zítřka 1. června sjednání povinného ručení přes internet a doplňuje tak nabídku klasického uzavření smlouvy na přepážce o nový kanál. Do konce letošního roku očekává, že kmen povinného ručení naroste nejméně o 5000 smluv sjednaných právě přes internet, v dalších letech se pak bude jednat o výrazně vyšší počet.

Nové je i grafické zpracování nabídky pojištění na internetových stránkách České pojišťovny. Vůbec poprvé na českých internetových stránkách je totiž použit personifikovaný průvodce sjednáním pojištění, nikoliv pouze písemný navigátor. V zahraničí je tento typ osobního průvodce běžný, u nás je to úplná novinka.

"Uzavřít povinné ručení na auto je proti tenisovému zápasu naprostá hračka," říká hned na úvod nejmenovaný, ale díky televizní reklamě České pojišťovny jeden z nejznámějších českých ředitelů. Byl to právě on, který jako jeden z prvních věděl, že do České pojišťovny už se nemusí chodit, ale lze s ní komunikovat mnoha jinými a nepoměrně pohodlnějšími způsoby. Od června právě tenhle povolaný člověk, který návštěvou pojišťovny maskuje své tenisové zápasy, všem klientům České pojišťovny poradí, jak nejjednodušeji, nejrychleji a nejpohodlněji uzavřít povinné ručení, aniž by museli opustit svůj domov nebo kancelář.

"Dávejte pozor, jak za minutku manželčino nové auto pojistím... přímo odtud," říká ředitel a opět sedí na lavičce vedle tenisového kurtu. Stačí vyplnit pár řádek, o autě, o manželce a tak... No a pak už to zbývá jenom zaplatit. Kartou, přes eBanku, převodem nebo na dobírku. Krok za krokem vede dotazníkem každého zájemce o pojištění, takže radost z rychle vyřízené virtuální návštěvy pojišťovny i pojištění, které je navíc o 10% levnější, než při tradičním sjednání na přepážce, může prožít opravdu kdokoliv, i klient méně technicky zdatný.

Uplatňování nových informačních technologií a modernizace stávajících je důležitým předpokladem úspěchu také v oblasti pojišťovnictví. Proto také Česká pojišťovna jako lídr trhu hodlá poskytovat služby rychleji a komfortněji a do své internetové nabídky zahrnout k současnému cestovnímu pojištění a povinnému ručení na podzim i další majetkové produkty. Zájem o nabídky a informace po internetu je velký, o čemž svědčí i měsíční počet návštěv stávajících nebo potenciálních klientů na webových stránkách České pojišťovny, kterých je v posledních měsících pravidelně kolem půl milionu.

Pokud byste chtěli průvodce vidět na vlastní oči, můžete. Od dnešní půlnoci bude plnit svoji roli na internetových stránkách www.cpoj.cz

Česká pojišťovna je největší domácí pojišťovací ústav s tržním podílem 36 procent. Má základní kapitál téměř 3 miliardy korun a spravuje přes 13 milionů pojistných smluv. Česká pojišťovna patří do mezinárodní finanční skupiny PPF, která úspěšně spravuje aktiva v hodnotě přibližně 250 mld. Kč. Jediným akcionářem ČP je společnost PPF Group N. V.


Zpět na tiskové zprávy