Česká pojišťovna jako jediná nabízí asistenci vyřízení pozůstalosti

 
Smrt bezesporu patří k těm nejsmutnějším situacím, se kterými se v životě setkáváme. Bohužel je to ale také situace, do které vstupuje mnoho nezbytností, které musí pozůstalí vyřešit, a to v poměrně krátkém čase. Řada lidí v této nelehké situaci ani netuší, co vše je potřeba zařídit, odevzdat a kam je třeba zajít. Zjišťování všech těchto záležitostí zabere spoustu času a pod tíhou emočního vypětí lze snadno na něco důležitého zapomenout. Česká pojišťovna tak přichází s novinkou, která dokáže v těchto těžkých chvílích pomoci a vše potřebné za vás vyřídit.
 
Jedná se o asistenci vyřízení pozůstalosti. V současné době ji v rámci svého životního pojištění zatím nabízí pouze Česká pojišťovna, a to formou připojištění. Získáte tak pomoc osobního asistenta, který pomůže při vyřízení všech záležitostí, které jsou spojené s úmrtím blízkého člověka a obsáhlým vyřizováním na úřadech a dalších institucích.
 
S čím vším může asistent pomoci?
Osobní asistent má k dispozici seznam všech věcí, které je potřeba zařídit a po udělení plné moci a předání všech potřebných dokladů a dokumentů ve vašem zastoupení veškeré nezbytnosti vyřeší. „Typicky tak půjde o situace, jako jsou jednání s pohřební službou, matrikou obecního úřadu, zdravotní pojišťovnou, Českou správou sociálního zabezpečení a dalšími institucemi,“ popisuje novou asistenční službu Markéta Filová, odborník na životní pojištění z České pojišťovny a dodává: „Asistent pomůže například i s vyřízením sirotčího či vdovského důchodu, s převody smluv na odběr plynu, elektřiny nebo dodávku vody či s přípravou na dědické řízení.“
 
„V současné době již smrt přestává být tabu. Lidé věnují čím dál větší pozornost tomu, jak z tohoto světa odchází, více se mluví o domácí i paliativní péči. Stejně tak lidé stále častěji promýšlí i praktické aspekty svého odchodu z tohoto světa,“ vysvětluje Markéta Filová důvody vzniku tohoto zatím ojedinělého produktu. Česká pojišťovna jej v současnosti totiž nabízí jako jediná na trhu. „Věříme, že pomoc s byrokratickými záležitostmi poskytne pozůstalým čas, který mohou v takových nelehkých chvílích věnovat rodině,“ dodává Filová. 
 
K dispozici je také pomoc psychologa
Česká pojišťovna nabízí v rámci tohoto produktu také pomoc odborníka. Služba spočívá v zajištění sezení u psychologa, a to v místě dle přání klienta. „Chceme, aby naši klienti věděli, že ani v této náročné životní situaci nejsou sami. Rozumíme tomu, že jednorázové sezení ránu ze ztráty samozřejmě nezacelí, může však pomoci v dalším vyrovnávání se s touto bolestnou situací,“ uzavírá Markéta Filová. 
 
 

 

 


Zpět na tiskové zprávy