REGIONÁLNÍ ZPRÁVA

Nový koncept poboček České pojišťovny - další pobočka otevřena v Plzni

Plzeň je druhým městem v republice, kde Česká pojišťovna otevírá pobočku podle svého nového konceptu. Klientům nabídne rychlost, pohodlí a nový způsob obsluhy. 

 

Na podzim loňského roku Česká pojišťovna představila nové pojetí svých poboček, podle kterého v následujících letech přestaví celou svou distribuční síť. Po Praze byla otevřena nová pobočka v centru Plzně na Americké třídě.  Design nových poboček je navržen tak, aby odpovídal požadavkům moderního prodeje a obsluhy ve 21. století a umožnil tak klientům rychlé a pohodlné vyřešení veškerých jejich požadavků. Jednotný architektonický styl vychází z rozsáhlého průzkumu a ze zahraničních zkušeností řady finančních institucí. Česká pojišťovna plánuje do nových poboček investovat až 400 milionů korun.     

Klíčovým prvkem nového konceptu pobočkové sítě České pojišťovny je obsluha skrze zjištěné potřeby klientů. Referenti poboček nejprve ověří, jaké má klient individuální potřeby a zda jsou všechna jemu hrozící rizika dostatečně ošetřena. Poté navrhnou jednoduchý finanční plán nabízející klientovi jen ty produkty a řešení, které opravdu potřebuje a které nejvíce odpovídají jeho současné situaci. 

„Česká pojišťovna má nejrozsáhlejší distribuční síť v republice a pobočky jsou její nedílnou součástí. Přípravě nového designu jsme věnovali hodně úsilí a času. Vedle architektonického řešení jsme kladli důraz na moderní technologie, které usnadní klientům vyřízení jejich požadavků a zpříjemní návštěvu našich poboček,“ říká Ing. Aleš Hetzer, regionální ředitel České pojišťovny pro Západní Čechy. 

V novém designu používá pojišťovna vedle korporátní modré barvy i teplé tóny hnědé, oblé tvary nábytku, přírodní materiály, tlumená světla a důslednou ergonomii. Vypracováním návrhu interiéru bylo pověřeno několik architektonických studií, přičemž vítězný návrh pochází ze Studia 2000 Jiřího Soukupa. Cílem bylo navrhnout nový interiér, ve kterém se budou klienti cítit dobře a který bude splňovat vysoké požadavky moderní pojišťovny jak z hlediska funkčnosti, tak z hlediska nového způsobu prodeje.

 


Zpět na tiskové zprávy