Česká pojišťovna připravila kampaň na dálničních mostech

Převážně dálniční mosty představují plochu, kde se od února objevují nová imageová sdělení České pojišťovny. Kampaň, která poběží minimálně celý letošní rok, podporuje vizibilitu ČP v rámci celé České republiky a jejím motivem jsou „Důvody, proč být s ČP“.

Kampaně, v jejímž rámci se nad českými dálnicemi a rychlostními silnicemi objeví celkem 20 mostních nosičů v barvách České pojišťovny, se kreativně ujala reklamní agentura Havas Worldwide. Motivem jsou tzv. „Reasons why“, tedy důvody, proč být pojištěný u ČP. Texty se přitom svým pojetím vztahují k potenciálním recipientům - tedy motoristům – a zvýrazňují zajímavé číselné prvky.

Tisk ploch realizoval Astron a jde o specifickou kombinaci tisku, reflexních fólií a řezané grafiky. Instalaci na plochy Czech Outdoor se ujala společnost QUO.

„Pro komunikaci tímto způsobem jsme se rozhodli využít důležitých faktů, kterými se jako pojišťovna můžeme pyšnit. Jako lídr pojistného trhu máme 185leté zkušenosti a přitom současně na trhu uvádíme nové a originální služby či postupy. „Reasons why“ nebo-li „Důvody proč“ jsou přesně těmi argumenty, kterými chceme upozornit na naše kvality,“ vysvětluje Lukáš Kubín, ředitel Odboru marketingové komunikace ČP.


Vybrané texty na mostních nosičích:
Máme otevřeno 600 poboček, abyste nemuseli plýtvat benzinem.
Jedeme rychlostí 275 vyřešených škod za hodinu.
Než minete další most, pomůžeme 117 řidičům pokračovat v cestě.
Za 185 let jsme najeli desítky milionů smluv bez nehody.
Pomáháme výkonem 10 000 lidských sil.

 

 


Zpět na tiskové zprávy