Aplikace "Pojišťovna" přináší v nejnovější verzi 6.0 další užitečné funkcionality pro motoristy

Česká pojišťovna představila na jaře roku 2011 jako první tuzemská pojišťovna mobilní aplikaci, která je určena pro chytré telefony s operačními systémy Android a iOS. Od té doby ji má k dispozici ve svých telefonech již téměř 150 tisíc uživatelů. Nynější aktualizace na verzi 6.0 nabízí nové funkce zejména v části věnované nahlášení škody z autopojištění, jako například možnost vyhledání prohlídkových míst či smluvních servisů. Aplikace je k dispozici zdarma v App Store společnosti Apple (pro telefony iPhone) a v Google Play (pro telefony s Androidem).

Aplikace Pojišťovna se ve verzi 6.0 v sekci „Nehoda“, kde již nyní klienti mohou škodu zdokumentovat, nahlásit a rovněž zažádat o odtah nebo náhradní vozidlo, rozrostla o nové funkcionality.

„Připravili jsme pro uživatele možnost vyhledání prohlídkových míst a také smluvních servisů. To vše se zobrazením na mapových podkladech a se všemi důležitými informacemi jako je například otevírací doba,“ vysvětluje novinky Jiří Randák, ředitel útvaru internetového prodeje České pojišťovny.

V rámci standardního procesu likvidace škod z autopojištění prohlíží poškozená vozidla mobilní technici České pojišťovny. Seznam všech prohlídkových míst
je motoristům nově k dispozici přímo v aplikaci Pojišťovna. Pro vyhledání stačí zadat například adresu bydliště a aplikace poté ihned nabídne nejbližší prohlídkové místo ČP, a to včetně detailu o přesné lokalitě či otevírací době. V případě potřeby mají motoristé také možnost vyhledat některý z téměř tisícovky smluvních servisů České pojišťovny. Vybrané autoservisy přitom disponují zároveň i prohlídkovými místy.

Smluvní servis České pojišťovny může motorista najít díky aplikaci na základě několika údajů. Alikace doporučí takový servis, který se pro dané vozidlo
a typ opravy nejvíce hodí. Uživatelé při vyhledávání zadávají zejména značku vozidla, rok výroby a počet ujetých kilometrů. Na základě vyplněného formuláře poté aplikace vygeneruje pět nejbližších smluvních zařízení včetně adresy a kontaktních informací či otevírací doby.

Uživatelé aplikace Pojišťovna, kteří si vyplnili základní profil, mají vyhledávání výrazně jednodušší. Do formuláře se totiž automaticky propisují data, která
klient při prvním spuštění (nebo kdykoliv poté) v rámci svého osobního profilu vyplnil. Vyhledávání se tak výrazně urychluje.

 

     
 


Zpět na tiskové zprávy