ČP ASISTENCE: První rok asistenčních služeb pod vlastní značkou přinesl téměř 30 tisíc vyřešených případů

Asistenční služba ČP ASISTENCE oslavila letos v březnu první výročí existence. Zpočátku poskytovala služby pouze motoristům, v průběhu loňského roku pak postupně rozšířila své aktivity i do oblasti majetkového, životního a cestovního pojištění. Za prvních dvanáct měsíců fungování pomohla klientům v téměř 30 000 případech, a to prostřednictvím technické, zdravotní nebo informační asistence. Kontaktní centrum ČP ASISTENCE přitom za rok obsloužilo téměř 180 tisíc telefonních hovorů.

„Klienti žádají asistenční služby převážně z povinného ručení a havarijního pojištění. Za posledních dvanáct měsíců jsme jen v České republice řešili 15 tisíc zásahů u motorových vozidel, z toho více než 9 tisíc z nich připadlo na pomoc při poruše. Přibližně 6 tisíc případů se pak týkalo pomoci po dopravní nehodě,“ říká Jaroslav Hanzlík, výkonný ředitel ČP ASISTENCE.

Motoristé u nás i v zahraničí nejčastěji řešili odtažení vozidla (více než 16 000 případů) a asistenci přímo na místě (3600 případů). „Z 85 % se na nás zatím obracejí majitelé osobních aut, následují případy týkající se nákladních vozidel a souprav nad 18 tun. Naše služby jsou samozřejmě dostupné i za hranicemi ČR, nejvíce jich během posledního roku využívali čeští řidiči v Německu, Francii a dále pak na Slovensku a v Rakousku,“ dodává Jaroslav Hanzlík.

ČP ASISTENCE v průběhu roku 2012 přidala do svého portfolia rovněž případy z cestovního pojištění, kterých bylo v období od listopadu 2012 do března 2013 téměř osm set. Co do četnosti zásahů se na třetí příčku s téměř šesti sty případy zařadily asistenční služby spojené s majetkovým pojištěním. Statistiky uzavírají případy zdravotní asistence (cca 450 případů).

Asistenční služby dnes Česká pojišťovna nabízí u pojištění motorových vozidel, majetkového, cestovního či životního pojištění. Jejich rozsah přitom odpovídá širokému spektru pojištění – od odtahu vozidla, jeho opravy na místě či vyproštění, přes pomoc zámečníka například při zabouchnutí dveří, tlumočení nebo vyhledání lékařského střediska při zdravotních komplikacích v zahraničí, až po aktivní preventivní program u životního pojištění či užitečnou úrazovou a zdravotní asistenci.

 


Zpět na tiskové zprávy