Jarní kampaň České pojišťovny 

Česká pojišťovna rozjela jarní kampaň, ve které používá nový vizuál. Kampaň je k vidění v outdooru, zejména na billboardech a bigboardech
s důrazem na velké aglomerace.   Do mediamixu patří i televizní a rozhlasové stanice a internet. Tématem kampaně je povinné ručení s klíčovým sdělením „Nenechte si ujet chytrý telefon“. Pro ČP ji připravila agentura Havas Worldwide.

Kampaň v hlavní roli s „pojízdným chytrým mobilním telefonem“ odstartovala 10. března svou outdoorovou částí. Poté budou následovat televizní a rozhlasové spoty. Budete je moci vidět na stanicích Prima Group a na TV Barrandov a ke slyšení budou na Impulsu, Frekvenci 1 a v éteru více než 30 regionálních rozhlasových stanic. Celou kampaň potom doplní bannery umístěné na internetu, např. na serverech Seznam.cz, Idnes.cz, Centrum.cz, na Facebooku a ve vyhledávačích.
 
Klíčové sdělení „Nenechte si ujet chytrý telefon„ informuje o nabídce pojišťovny, kdy k vyšším variantám povinného ručení získají klienti při sjednání pojištění
do 18. 4. 2014 chytrý mobilní telefon s aplikací „Pojišťovna“. Díky ní je potom vyřízení pojistné události pro klienta ještě pohodlnější a rychlejší.


Zpět na tiskové zprávy