Česká pojišťovna spouští kampaň na nové životní pojištění Můj život

V pondělí 15. září 2014 startuje Česká pojišťovna svou komunikační kampaň na podporu nového životního pojištění s názvem „Můj život“.
Ta má především upozornit na hlavní benefity tohoto produktu, kterými jsou jeho flexibilita, srozumitelnost a jednoduchost.

Podzimní kampaň České pojišťovny bude nasazena od poloviny září a komunikuje největší výhody životního pojištění „Můj život“. Motivem, který propojuje komunikaci napříč mediatypy, je dětská skládačka, složená do obrázku rodiny, a slogan, který vystihuje nejdůležitější atributy nového pojištění – „Můj život je fajn, poskládám si ho sám“.  

Česká pojišťovna odstartuje komunikaci televizními spoty, v další části kampaně bude TV reklama doplněna o sponzoring vybraných pořadů a product placement
v seriálu Ordinace v růžové zahradě 2. Během září budou na pobočkách ČP k vidění také zbrusu nové polepy výloh a plakáty. V říjnu se kampaň rozšíří
o outdoorové reklamní plochy a podporu v tištěných médiích ve formě inzerce a advertoriálů. Kampaň sází rovněž na kinoreklamu.

V rámci online komunikace jsou zajímavými nástroji, vedle klasické displejové reklamy a videoreklamy také speciální microsite www.mujzivotjefajn.cz a mobilní aplikace s názvem Fungram (k dispozici v týdnu od 15. září). Na microsite si mohou zájemci například spočítat, o kolik se sníží jejich příjem v důsledku dlouhodobé pracovní neschopnosti či invalidity. Aplikace Fungram je potom zábavnou hrou, při které se pobaví celá rodina.


Zpět na tiskové zprávy