Novým marketingovým ředitelem České pojišťovny
se stal Jan Chvojka

Jan Chvojka (43) přichází do České pojišťovny s dlouholetými zkušenostmi z oblasti řízení marketingových aktivit v segmentu bankovnictví a telekomunikačních služeb. Ty plánuje využít k dalšímu posilování značky České pojišťovny na tuzemském trhu.

Jan Chvojka řídil více než sedm let marketing a komunikaci v UniCredit Bank. Před tím působil čtyři roky v HVB Bank, kde měl na starosti mimo jiné spojení značek Živnostenské banky a HVB Bank. V bankovním sektoru se Jan Chvojka pohybuje již od roku 1998, kdy spolupracoval na zavedení značky GE Capital Bank na českém trhu. Svou kariéru začal ve společnosti Eurotel. Podílel se na startu první mobilní telefonní sítě v České republice.

„Práce pro Českou pojišťovnu je pro mě výjimečnou příležitostí, jak uplatnit své dosavadní zkušenosti a znalosti. Velmi se těším na nové výzvy, které mi tato pracovní pozice jistě přinese,“ uvádí Jan Chvojka.

Jan Chvojka vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze a hovoří plynně anglicky, řecky a rusky.


Zpět na tiskové zprávy