Česká pojišťovna vybírá novou reklamní a mediální agenturu

Česká pojišťovna vyhlásila výběrové řízení, ze kterého vzejde nová reklamní i mediální agentura společnosti. Uzavřený tendr, do kterého byly pozvány vybrané agentury působící na českém trhu, je koncepčně rozdělen do dvou samostatných částí. První část řeší kreativní a strategické služby, druhá pak služby mediální.

"K výběrovému řízení přistupujeme po pěti letech. Jeho cílem je, kromě optimalizace nákladů firmy, výběr nejlepší agentury, která napomůže dalšímu růstu České pojišťovny," říká Hana Kovářová, vrchní ředitelka Úseku marketingu České pojišťovny a dodává: "Vybraná reklamní agentura bude zodpovědná za nastavení nové komunikační strategie a komunikace České pojišťovny od poloviny roku 2011."

Vítězná mediální a reklamní agentura bude vyhlášena do konce dubna letošního roku. Do vyhlášení výsledku výběrového řízení bude za komunikaci společnosti i nadále zodpovědná stávající agentura Mather Communication.


Zpět na tiskové zprávy