Už 10 tisíc fanoušků ledního hokeje podepsalo Chartu fair play

Kampaň za fair play hokej, kterou připravila Česká pojišťovna, tradiční partner nejvyšší domácí soutěže, slaví úspěch. Jen za první dva měsíce podepsalo Chartu fair play více než 10 tisíc fanoušků všech extraligových klubů. S velkým předstihem se tak podařilo naplnit cíl celého projektu, který bude pokračovat i v příští sezoně.

Hlavním pilířem celého projektu je Charta fair play, která v devíti bodech shrnuje základní aspekty sportovního chování směrem k soupeřům, hokejovým autoritám včetně rozhodčích a fanouškům. Zároveň odkazuje na slavnou historii českého hokeje.

Celá kampaň odstartovala 1. prosince 2010 a od té doby se její příběh úspěšně rozvíjí. Každý den přibývají další a další jména signatářů, svou komunitu si charta úspěšně vytvořila také na Facebooku. Díky tomuto úspěchu vznikne i velká Charta, na kterou se budou moci všichni fanoušci na vybraných stadionech podepsat a zanechat tak i vzkaz hráčům. Celý projekt je propagován i prostřednictvím rozhodčích, jejichž dresy nesou na zadní části logo Charty fair play.

„Velký zájem fanoušků jasně ukazuje, že téma fair play je živé a velmi důležité. Deset tisíc podpisů pod chartou jednoznačně předčilo naše očekávání. Vzhledem k tomu, že projekt bude pokračovat i během nástavbové části, předpokládám a upřímně doufám, že celkové číslo bude ještě mnohem vyšší,“ říká Hana Kovářová, marketingová ředitelka České pojišťovny a dodává: „Už nyní připravujeme další aktivity na podporu Charty fair play. Pevně věřím, že se mezi fanoušky opět setkají s pozitivní odezvou.“

Největší zájem zatím vzbudil projekt mezi fanoušky brněnské Komety (1 596 fanoušků) a HC Vítkovice Steel (1 153 fanoušků), nejméně podpisů zatím naopak sesbírali na Kladně. Fanoušci se mohou k Chartě fair play připojit přímo na webových stránkách www.fairhokej.cz nebo prostřednictvím promo týmů, které je před zápasy v extraligových městech „zkouší“ z hokejových pravidel.
Česká pojišťovna je tradičním a dlouholetým partnerem českého hokeje - první spolupráce byla zahájena před více než 10 lety. Jméno největší tuzemské pojišťovny diváci nenajdou jen v názvu Play Off, Česká pojišťovna je také hlavním partnerem extraligy a v minulosti stála  po boku i české hokejové reprezentace a byla rovněž hlavním partnerem domácí části turnaje Euro Hockey Tour – ČP Cup.

V průběhu těchto let se Česká pojišťovna radovala z medailí našeho národního týmu, ale fandila českému hokeji i v době, kdy se mu nedařilo. Po celá léta šlo o věc důvěry, nikoliv o momentální svezení se na vlně slávy. Podpora ledního hokeje je pro Českou pojišťovnu správnou volbou, i proto, že hokejisté byli a jsou vidět nejen na stadionech, ale i při dalších veřejně prospěšných aktivitách České pojišťovny.


Zpět na tiskové zprávy