Česká pojišťovna připravila novou kampaň k pojištění motorových vozidel

Reklamní spot komunikuje kromě povinného ručení také havarijní pojištění
 
V úterý 15. března startuje nová jarní kampaň České pojišťovny. Její vlajkovou lodí je originální televizní spot, který odlehčenou formou popisuje řešení nijak neobvyklé situace – dopravní nehody. Koncept „Hry na bouračku“ ve spotu pracuje jak s motivem 1. Povinného ručení Bez povinností, tak Havarijního pojištění pro starší vozidla 6+.
 
Kampaň pro Českou pojišťovnu připravila agentura Mather Communications. Ta pro realizaci vítězného konceptu oslovila několik režisérů, aby z nich vybrala toho nejlepšího. Svého úkolu se tak ujal jeden z nejznámějších českých režisérů reklamních spotů – Jakub Kohák. Na jeho doporučení se natáčelo v areálu jedné z pražských mateřských škol. „Zvolit interiér místo exteriéru se ukázalo jako šťastná volba, vnitřní prostory školky působí vesele a poskytly kameře jedinečnou barevnou kulisu,“ vysvětluje Lukáš Kubín, ředitel odboru marketingové komunikace České pojišťovny.
 
Hlavním motivem televizního spotu je již zmiňovaná „Hra na bouračku“. Její pojetí, kde se hrdinové závodící v dětských vozítkách nečekaně střetnou, jasně zrcadlí svět dospělých. A protože každá nehoda je originál, jedinečné jsou i způsoby, jak je (nejen) děti řeší.
 
„Celá kampaň startuje 15. března 2011 a potrvá do konce dubna. Cílem kampaně bylo v maximální míře podpořit naše obchodníky, proto jsme mediální mix zaměřili na OOH média a speciální lokální média. V mixu se tedy objeví standardně televize, rádio, print, více než 400 billboardů, polepů laviček, čerpacích stanic a telefonních budek. Dále využijeme velkoplošné LCD obrazovky a další netypická média. Velký důraz klademe také na POS materiály jako např. plakáty, letáky, stojánky nebo polepy výloh našich poboček,“ shrnuje Lukáš Kubín.

Zpět na tiskové zprávy