Česká pojišťovna začíná jako první v zemi zajišťovat povinnou registraci vozidel na dopravním inspektorátu

Praha (2. února 2010) - Česká pojišťovna jako první v zemi zahájila na šesti místech republiky pilotní provoz nové služby, která motoristům usnadní jeden z nejnepříjemnějších úkonů spojených s prodejem či koupí vozidla. Tím je změna registrace vozidla na příslušném dopravním inspektorátu. Při sjednání povinného ručení či havarijního pojištění mohou získat i registraci vozidla na dopravním inspektorátu. Tuto výhodu získávají motoristé ze tří míst na Zlínsku, jednoho na Karlovarsku a v Moravskoslezském kraji a také z Mladé Boleslavi a Domažlic.

"Jde o záležitost, která je nepopulární, leč nutná a může být i administrativně a časově náročná, ať už má motorista inspektorát v místě svého bydliště, ale obzvlášť když se musí do jeho sídla dopravit mnohdy desítky kilometrů," uvedl při spuštění nové služby Lukáš Podmanický, ředitel odboru prodeje pojištění motorových vozidel České pojišťovny. "Z výsledků průzkumu, který jsme u našich klientů provedli, vyplynulo, že o tuto zajímavou službu, jež zatím neposkytuje žádná pojišťovna na českém trhu, mají velký zájem," dodal Podmanický.

V těchto dnech najde téměř 40 tisíc obyvatel vytipovaných měst a obcí ve svých poštovních schránkách letáky s podrobnějšími informacemi. V první fázi je to sedm lokalit - Mladá Boleslav, Domažlice, na Zlínsku to jsou Luhačovice, Valašské Klobouky a Horní Lideč, na Karlovarsku Ostrov a jako poslední Bílovec v Moravskoslezském kraji. Obchodní místa ČP v těchto místech budou viditelně označena letáky a polepy, podrobnější informace najdou klienti také na příslušných dopravních inspektorátech.

Do jednotlivých spádových oblastí samozřejmě může přijít kdokoliv a odkudkoliv, nejen například obyvatelé Mladé Boleslavi nebo Luhačovic. "Registraci na dopravním inspektorátu jsme schopni majitelům vozidel zajistit ve spolupráci s externí firmou. Stačí jediné, uzavřít  smlouvu o pojištění motorového vozidla a klient bude zcela bez starostí, pouze poskytne potřebné dokumenty," vysvětluje Lukáš Podmanický. Standardní cena této služby se na trhu pohybuje podle regionu od 1000 do 1400 Kč.


Zpět na tiskové zprávy