Jan Hainz se stal ředitelem odboru komunikace České pojišťovny

Praha (1. září 2010) Česká pojišťovna má od dnešního dne nového ředitele odboru komunikace. Jan Hainz (45) nahrazuje ve funkci dosavadního šéfa odboru Richarda Kapsu (35), který se nyní bude z pozice poradce výkonného ředitele věnovat rozvoji nových obchodních příležitostí České pojišťovny a řízení aktivit Nadace České pojišťovny.

Jan Hainz přichází do České pojišťovny s mnohaletou zkušeností v oblasti komunikace a marketingu. V minulosti byl marketingovým ředitelem McDonald‘s Česká republika, poté marketingovým ředitelem GE Capital Bank, dále jejím tiskovým mluvčím, vedoucím komunikace všech společností GE Money v České republice a na Slovensku a konečně vedoucím komunikace GE Money pro region střední a východní Evropy, se zodpovědností za deset zemí od Německa až po Rusko. V posledním roce pracoval pro společnost Sardis na vývoji a strategii nového internetového portálu pro prodej finančních produktů on-line. Jan Hainz vystudoval ČVUT v Praze a titul M.B.A. v oblasti marketingu získal na University of Pittsburgh v USA. Je ženatý a má 3 děti. Hovoří anglicky a italsky, a mezi jeho koníčky patří cestování, motocykly, italská kuchyně a dobrá vína.

Richard Kapsa mimo své nové funkce i nadále působí v pozici tajemníka představenstva České pojišťovny a šéfa komunikace skupiny Generali PPF Holding, která působí ve 14 zemích střední a východní Evropy. Je rovněž předsedou správní rady Nadace České pojišťovny. Ve skupině České pojišťovny působí na různých pozicích 11 let, ředitelem odboru komunikace byl od roku 2002.

„Jmenování Jana Hainze a Richarda Kapsy do nových funkcí je důkazem schopnosti České pojišťovny získat ty nejlepší odborníky na trhu k dalšímu rozvoji své vedoucí pozice v České republice, a zároveň příkladem schopnosti poskytovat svým nejlepším zaměstnancům možnost profesně růst a získat nové zkušenosti,“ řekl Pavel Řehák, výkonný ředitel České pojišťovny. 


Zpět na tiskové zprávy