Jarní kampaň České pojišťovny

Česká pojišťovna rozjela letošní jarní kampaň. Ta bude k vidění v outdooru, zejména na billboardech a bigboardech s důrazem na velké aglomerace.  Do mediamixu patří i ambientní média, rádiové spoty, tisková inzerce a on-line formáty. Kampaň bude v médiích přítomna po dva měsíce – v dubnu
a v květnu. Pro ČP ji připravila agentura Havas Worldwide Prague.

Hlavním sdělením jarní kampaně největší české pojišťovny je rychlost likvidace v majetkovém pojištění a v autopojištění. Ta je komunikována prostřednictvím reálných čísel vycházejících z dlouhodobých statistik ČP. Cílem kampaně je zvýšit povědomí o této výhodě, a podpořit tak sjednání obou typů pojištění právě
u České pojišťovny.
 
Kampaň se opírá o dva klíčové vizuály  - jeden k autopojištění, druhý k majetkovému pojištění. Pojišťovna cílí zejména na muže a ženy ve věku 30-45 let,
na rodiny i jednotlivce s příjmem odpovídajícím průměrné domácnosti v ČR.
 
Novinkou je vizuální styl komunikace, který je prostřednictví jarní kampaně veřejnosti představen poprvé. Cílem nového vizuálního stylu je maximálně posílit značku v tištěných a video formátech a zviditelnit její hlavní sdělení. 

Zpět na tiskové zprávy