Klienti České pojišťovny se mohou spolehnout na pomoc nové dceřiné společnosti ČP ASISTENCE s.r.o.

ČP ASISTENCE je společným podnikem České pojišťovny a Europ Assistance

Od 1. března 2012 bude klientům České pojišťovny k dispozici nová asistenční služba ČP ASISTENCE. Společný podnik České pojišťovny (51% podíl) a Europ Assistance (49 %) bude nejprve poskytovat služby motoristům a do konce letošního roku rozšíří své aktivity na veškeré asistenční zásahy poskytované klientům České pojišťovny.  

Asistenční služby jsou u České pojišťovny automatickou součástí jak havarijního pojištění, tak většiny produktů povinného ručení. Jen za loňský rok eviduje ČP téměř 20 000 asistenčních zásahů z pojištění motorových vozidel, které doposud zajišťoval smluvní partner SOS Assist.  

„Vysoký standard služeb poskytovaných ve spolupráci s SOS Assist je pro nás závazkem do budoucna,“ říká Jiří Doubravský, náměstek generálního ředitele ČP pro služby klientům a dodává: „Díky spojení nejširší sítě smluvních partnerů ČP a jednoho z největších evropských poskytovatelů asistenčních služeb Europ Assistance získají motoristé komplexní pomoc v případě nehody i poruchy jak v tuzemsku, tak v zahraničí.“ 

„Asistence pro motoristy je jen prvním krokem. Nejpozději do konce letošního roku budeme pod hlavičkou ČP ASISTENCE zajišťovat i asistenční služby k cestovnímu, majetkovému a životnímu pojištění České pojišťovny. Do té doby platí současný stav, kdy domovní, cestovní a zdravotní asistenci našim klientům poskytuje smluvní partner Europ Assistance", doplňuje Jaroslav Hanzlík, dlouholetý zaměstnanec Europ Assistance a nyní nově výkonný ředitel ČP ASISTENCE. 

Hned po motoristech využívají pomoci asistence nejčastěji turisté v rámci cestovního pojištění. Statistiky České pojišťovny ukazují, že asistenční služby cestovního pojištění pomohly loni v zimě přes 1 700 klientům, v létě pak dokonce 3 500 klientům ve více než 65 zemích světa. Nejčastěji šlo o nejrůznější úrazy, střevní potíže nebo nemoci dýchacích cest. 

Telefonní číslo, na které jsou dnes řidiči zvyklí, a které mají na svých informačních kartičkách k pojištění, zůstává samozřejmě v platnosti. Motoristé, kteří se ocitnou v nesnázích tak tedy mohou přímo z místa nehody vytočit linku 241 114 114 a okamžitě za nimi vyrazí pomoc. „V žádném případě nedoporučuji využít služeb odtahových či jiných asistenčních služeb, které jedou jakoby „náhodou“ kolem místa nehody, a nezáleží na tom, jak důvěryhodně nebo nedůvěryhodně vypadají. Klienti ČP na infolince vždy dostanou jasné informace o tom, kdy k nim naše asistenční služba přijede a jak jim pomůže,“ říká Jaroslav Hanzlík. 

Česká pojišťovna nabízí k pojištění vozidel asistenční služby ve variantách POHODA Klasik (pro případ nehody), POHODA Special (pro případ nehody i poruchy) a POHODA SOS (rozšířené asistenční služby pro případ nehody i poruchy). Ve všech variantách je zahrnuta rovněž možnost nechat si svůj vůz, který již dosloužil, ekologicky zlikvidovat včetně jeho odtahu. Česká pojišťovna poskytuje asistenční služby nejen svým klientům, ale i motoristům, jimž klienti ČP způsobili škodu. Detailní rozsah asistenčních služeb poskytovaných k pojištění motorových vozidel naleznete na http://www.ceskapojistovna.cz/asistencni-sluzby. 

 

Jaroslav Hanzlík
výkonný ředitel ČP ASISTENCE


Zpět na tiskové zprávy