Česká pojišťovna vybrala novou kreativní agenturu

Česká pojišťovna bude nově spolupracovat s komunikační agenturou Young and Rubicam. Ta zvítězila ve výběrovém řízení vyhlášeném koncem minulého roku. Young and Rubicam začíná pro pojišťovnu pracovat již od začátku února, a to jak v oblasti ATL, tak i BTL. Starat se bude zejména
o přípravu mediálních kampaní a jednotný vzhled marketingových materiálů v obchodní síti. 
 
Výběrové řízení probíhalo od září 2015 a zúčastnilo se celkem osm agentur. Pět postoupilo do užšího výběru, finálového kola se pak zúčastnila trojice z nich (Young & Rubicam, WMC Grey, VCCP). 
 
„V rámci tendru byla ověřována především schopnost agentur navrhnout dlouhodobý jednotný komunikační koncept, jeho originalita a praktičnost,“ popisuje proces výběru Jan Chvojka, marketingový ředitel České pojišťovny a dodává: „Součástí hodnocení byl také výzkum, který předložené komunikační koncepty testoval na zadaných cílových skupinách.“ 
 

 


Zpět na tiskové zprávy