Vodjeďte na bergle s cestovkem vod Českej

Česká pojišťovna připravila netradiční regionální online kampaň na podporu cestovního pojištění. Staví přitom hlavně na jazykových odlišnostech šesti vybraných měst - Brna, Českých Budějovic, Olomouce, Ostravy, Plzně a Prahy. Kampaň probíhá od začátku února do poloviny března a kopíruje termíny jarních prázdnin v jednotlivých regionech. Její součástí je i 20% online sleva na cestovní pojištění.  

"Pro každý region jsme připravili vizuály na míru. Kromě vyobrazení památek, které jsou pro konkrétní město typické, využíváme také specifické nářečí dané oblasti,“ vysvětluje Pavel Mužík z Útvaru řízení internetového prodeje České pojišťovny. Na celorepublikové úrovni pak bude kampaň zastřešena „obecným“ vizuálem, doplňují ji také videa umístěná na sociálních sítích, Youtube a pobočkách České pojišťovny. Kampaň kromě výkonnostní části využívá i display reklamu zejména na serverech Seznam.cz a CSFD.cz. 

Součástí celé komunikace je i online lyžařská hra, jejíž vítěz získá dárkový poukaz na sportovní vybavení v hodnotě 5000 korun. Soutěží se na webových stránkách www.borcinasvahu.cz

Více informací najdete na www.ceskapojistovna.cz/zima.   

      


Zpět na tiskové zprávy