Česká pojišťovna přichází s novinkami v cestovním pojištění

Společně s přicházejícím létem se dostává do popředí zájmu cestovní pojištění. Pocit bezpečí a jistota pomoci jsou při cestování pro Čechy stále důležitější. V této souvislosti zavádí Česká pojišťovna od 1. června 2016 několik zajímavých novinek včetně zvýšení pojistného limitu na léčebné výlohy. O změnách v cestovním pojištění pak dává vědět v rámci nové letní kampaně.

Zásadní novinkou cestovního pojištění od České pojišťovny je navýšení limitu na léčebné výlohy a asistenci na 100 milionů korun, a to po celém světě a bez zvýšení ceny pojistného. V reakci na současnou bezpečnostní situaci přichází pojišťovna v rámci léčebných výloh také s novým sublimitem ve výši 3 milionů korun na pojistnou událost, která vznikne v důsledku teroristického útoku. Další novinkou je potom rozšíření nabídky limitů pro pojištění zavazadel až na 50 tisíc korun.

Ke změnám v cestovním pojištění startuje i letní kampaň, která bude veřejnost o novinkách informovat. Kampaň poběží od 6. června do poloviny září a k vidění bude jak online, tak na outdoorových plochách. Klíčovým prvkem kampaně bude zcela nový vizuál komunikující stomilionový limit na léčebné výlohy. Kampaň pro Českou pojišťovnu připravila agentura Young&Rubicam Praha.


Zpět na tiskové zprávy