Oznámit škodu

Jak probíhá likvidace

z pojištění motorových vozidel

Zpět na výběr pojištění

Jak probíhá řešení škody z povinného ručení, když jsem pojištěný (viník) u České pojišťovny

1. Oznámení a registrace

  • Pokud jste viníkem dopravní nehody, oznamte událost České pojišťovně.
  • Oznámení škodní události vám potvrdíme e-mailem, případně písemně.

2. Čekání na dokumenty nebo prohlídku

  • V potvrzení o oznámení škodní události jsou uvedeny potřebné dokumenty, které se liší v závislosti na typu škody:

ŠETŘILA POLICIE

  • Potvrzení o účasti na dopravní nehodě od Policie (popř. Potvrzení o přestupku nebo Záznam o dopravní nehodě s razítkem Policie ČR)
  • Konečné rozhodnutí správního orgánu (pokud bylo řešeno ve správním řízení)
  • Kopie velkého technického průkazu

NEŠETŘILA POLICIE

  • Záznam o dopravní nehodě sepsaný a podepsaný oběma účastníky dopravní nehody
  • Kopie řidičského průkazu řidiče vozidla viníka v době dopravní nehody
  • Kopie velkého technického průkazu
  • Konkrétní typy dokumentů si od vás vyžádá likvidátor.

Přiložte dokumenty k vaší škodní události a prohlédněte si její stav.

3. Šetření a stanovení výše škody

  • Pokud máme všechny potřebné dokumenty, vyhodnotíme je, vyřešíme nároky poškozených a vyčíslíme výši škody.

4. Škoda byla vyřízena

  • O vyřízení škodní události vás budeme informovat e-mailem, případně písemně poštou. V tomto dopise obdržíte bližší informace o vypořádání nároků poškozených.

Oznamte škodní událost

On-line kdykoliv

Oznámit událost

Nejrychlejší a nejpohodlnější způsob oznámení škodní události. K již oznámené škodní události můžete ihned přiložit veškeré dokumenty v elektronické podobě a sledovat stav škody.

Telefonicky

241 114 114

Telefonní linka Klientského servisu České pojišťovny je Vám k dispozici každý pracovní den od 7 do 19 hodin.

Písemně

Vyplněný formulář odešlete poštou na adresu:
Česká pojišťovna a.s.
P. O. Box 305,
659 05 Brno