Jak probíhá řešení škody z povinného ručení, když jsem pojištěný (viník) u České pojišťovny
1. Oznámení a registrace
- Pokud jste viníkem dopravní nehody, oznamte událost České pojišťovně.
- Oznámení škodní události vám potvrdíme e-mailem, případně písemně.
2. Čekání na dokumenty nebo prohlídku
- V potvrzení o oznámení škodní události jsou uvedeny potřebné dokumenty, které se liší v závislosti na typu škody:
ŠETŘILA POLICIE |
|
---|---|
NEŠETŘILA POLICIE |
|
- Konkrétní typy dokumentů si od vás vyžádá likvidátor.
Přiložte dokumenty k vaší škodní události a prohlédněte si její stav.
3. Šetření a stanovení výše škody
- Pokud máme všechny potřebné dokumenty, vyhodnotíme je, vyřešíme nároky poškozených a vyčíslíme výši škody.
4. Škoda byla vyřízena
- O vyřízení škodní události vás budeme informovat e-mailem, případně písemně poštou. V tomto dopise obdržíte bližší informace o vypořádání nároků poškozených.
Oznamte škodní událost
On-line kdykoliv
Nejrychlejší a nejpohodlnější způsob oznámení škodní události. K již oznámené škodní události můžete ihned přiložit veškeré dokumenty v elektronické podobě a sledovat stav škody.
Telefonicky
241 114 114
Telefonní linka Klientského servisu České pojišťovny je Vám k dispozici každý pracovní den od 7 do 19 hodin.
Písemně
Vyplněný formulář odešlete poštou na adresu:
Česká pojišťovna a.s.
P. O. Box 305,
659 05 Brno