Pojišťovnou roku se již po čtvrté stala Česká pojišťovna

Praha (2. listopadu 2007) - Česká pojišťovna se již počtvrté za sebou stala Pojišťovnou roku v soutěži MasterCard Banka roku 2007. Opětovně tak zvítězila v konkurenci dalších 18 pojišťoven působících na českém trhu. Titul Pojišťovna roku si Česká pojišťovna odnesla rovněž v letech 2004, 2005 a 2006.

"Jde o velmi cenný úspěch, kterého si právě v době oslav 180. výročí založení České pojišťovny vážíme dvojnásob. Toto prestižní ocenění, které je nejlepším dárkem k významnému jubileu, dokazuje, že naše nastoupená strategie Blíž klientům je správná a přináší hmatatelné výsledky. Zároveň je i jasným dokladem toho, že Česká pojišťovna je společností, kterou vysoce uznávají nejenom klienti, ale i odborníci," konstatoval generální ředitel České pojišťovny Lard Friese u příležitosti převzetí titulu, který smí Česká pojišťovna používat i pro tento rok.

MasterCard Banka roku 2007 je soutěží oceňující služby a produkty finančních společností, působících v ČR. O vítězství osmi z deseti kategorií, mezi nimi také o Pojišťovně roku, rozhodovala porota složená z 50 odborníků, mezi nimiž jsou manažeři významných firem, zástupci médií, akademické sféry a státní správy. Hlasování probíhalo korespondenční formou pod notářským dohledem, stejně jako zpracování výsledků.

Česká pojišťovna byla v těchto dnech úspěšná také v soutěži o nejlepší firemní internetové stránky. Zvítězila v žebříčku WebTop100, do něhož jsou tradičně zařazovány weby stovky největších firem podnikajících v České republice, jak je určil aktuální žebříček BIZ100. Porota ocenila web zejména po obsahové stránce. "Česká pojišťovna spustila svůj nový web na inovované adrese www.ceskapojišťovna.cz letos v květnu a nabídla klientům moderní design, jednodušší navigaci a také online "knihu přání a stížností". Naším cílem bylo přispět k tomu, aby naše služby byly pro klienta rychlé, jednoduché a pohodlné. Získaná cena je milým bonusem," řekl Pavel Řehák, náměstek generálního ředitele České pojišťovny pro marketing.

I do budoucna se chce Česká pojišťovna ještě více přibližovat potřebám klientů a hodlá v inovaci svého webu rozhodně pokračovat. "Zaměříme se na další zjednodušení procesu prodeje pojištění, na podporu klienta při výběru vhodného typu pojištění a budeme také intenzivně pracovat na rozšíření spektra služeb, které na svém webu klientům nabízíme. Chceme si i nadále udržet pozici leadera v oblasti internetového pojištění," dodává Pavel Řehák.

Web TOP 100 je projektem, který oceňuje kvalitu, úroveň a profesionalitu firemních internetových prezentací předních českých firem. Objektivní hodnocení webů a zároveň jejich srovnatelnost napříč jednotlivými oblastmi podnikání garantuje odborná porota složená ze specialistů na internetový marketing a odborníků na jednotlivé segmenty podnikání.

Česká pojišťovna je součástí mezinárodní finanční skupiny PPF. Skupina PPF úspěšně spravuje aktiva v hodnotě téměř 225 miliard Kč a rozvíjí své obchodní aktivity v České republice, na Slovensku, v Rusku, na Ukrajině, v Kazachstánu, v Bělorusku, na Kypru, ve Vietnamu a v Číně. Skupina PPF se zabývá pojišťovnictvím, spotřebitelským financováním a bankovnictvím a také poskytuje komplexní služby v oblasti správy majetku. Ve společnostech patřících skupině PPF pracuje více než 24 000 zaměstnanců.


Zpět na tiskové zprávy